Кешенді бағдарлама

ЭКСПО-2017 Халықаралық мамандандырылған көрмесінің мәдени-ойын-сауықтық және спорттық іс-шараларының кешенді бағдарламасы

KZ RU EN

Көрменің басталуына дейін

Кешенді бағдарлама ЭКСПО-2017 Халықаралық мамандандырылған көрмесінің мәдени-ойын-сауықтық және спорттық іс-шараларының кешенді бағдарламасы

Л. Минкус «Дон Кихот» балеті ашық аспан астында

Промо ролик:

 

Өтетін орыны: Бейбітшілік және Келісім сарайының алаңы

Дата: 25 маусым

Уақыты: 21:00

Ұзақтығы: 1 сағат 30 минут

Билеттерді сатып алу

Сипаттама:

Балет Кіріспемен бірге, 2 бөлімнен тұрады (5 көріністе).

Хореографиясы - Мариус Петипа мен Александр Горский

Қоюшы-балетмейстер - Алтынай Асылмұратова, Ресей Халық әртісі

Қоюшы-балетмейстердің көмекшілері - Константин Заклинский, Ресейдің Еңбек сіңірген әртісі Елена Шерстнева

Қоюшы-дерижер – Арман Оразғалиев

Қоюшы-суреткер – Эцио Фриджерио (Италия)

Костьюмдер бойынша суреткер – Франка Скуарчапино (Италия)

Кескін бойынша суреткер – Серджио Металли (Италия)

Жарық бойынша суреткер –Якопо Пантани (Италия)

1869 жылы М.Петипа М. Сервантестың «Дон Кихот» романының желісі негізіндегі балетін жарыққа шығарды. Испания қалаларын көп кезіп, елдің би фальклорының рухы мен дәстүрлеріне терең бойлаған хореограф сахнада бар байлығы мен өзгешелігін көрсете алды.

Дегенмен, операның негізін қалаушылар секілді Петипа ұлы әдеби туындының Кимачо (Балетте – Гамаш) атты бай мен ауыл жігіті Базилионың (Базиля) махабаты сұлу Киттерияның (Китри) болмай қалған үйлену тойы туралы баяндайтын тек екінші томының екі бөлімін ғана алады. Желтоқсанның соңында мәскеудің Үлкен театрында комикалық спектакльдің тұсаукесері өтті. Спектакльде тек Дульнеция ғана таза классикалық биімен ерекшеліп, қалған кейіпкерлер үйреншікті сипатында берілді.

1871 жылы Петипа петербургтің Үлкен (Тасты) театрында өтетін қойылым үшін балеттің жаңа редакциясын жасады. Ал 1900 жылы Мәскеу қаласында Александр Горский өзінің «Дон Кихот» қойылымын Петиптің сценарий жоспары мен хореографиясының негізін сақтап сахнада қояды. Минкустың музыкасына А. Симонның испан биі және Э. Направниктың фандангосы қосылды. Горскийдің қызметі балет үшін қағида тұрғысынан көпшілік сахнадағы дәстүрлі симметриядан бас тартқан жаңа шешім болды. К. Коровин, А. Головин және Н. Клодттың сценографиясы да сәтті әрі жаңашыл болып шықты. Дәл осы спектакль Үлкен және Марийнский театрларының ғана емес басқа да елдердің театрларына классикалық үлгі бола алды.

 
 

Также вас могут заинтересовать следующие события:

Бал 01.07.2017
Спорттық іс-шаралар 20.08.2017
Спорттық іс-шаралар 01.07.2017
Опера 05.07.2017
Концерт 29.08.2017
Спорттық іс-шаралар 10.07.2017

Бөлісу: